صفحه اصلی » رویدادها » رویداد های حوزه حمل و نقل و ترافيك » افزایش ترانزیت به 12 میلیون تن تاپایان سال/ اتمام 65 درصد از آزادراه قزوین – رشت

شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه ادامه پروژه ریلی قزوین – رشت – انزلی – آستارا می تواند ترانزیت را در کشور افزایش دهد، گفت: تاکنون 65 درصد از آزادراه قزوین – رشت به اتمام رسیده و امیدواریم 165 کیلومتر بین رشت، انزلی و آستارا هم به پایان برسد تا به کشور آذربایجان متصل شویم.

وی افزود: از طریق این آزادراه بندرعباس به آذربایجان، روسیه و سپس اروپا متصل می شود بنابراین با توسعه شبکه ریلی زمان سفر کاهش پیدا می کند و به ظرفیت ترانزیت کشور افزوده می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر هماهنگی میان ارگان ها برای توسعه ترانزیت، گفت: اجلاس هایی که در کشورهای همسایه برای کاهش زمان سفر و تسهیل ترانزیت برگزار می شود کمک زیادی به توسعه ترانزیت می کند و امیدواربم با این روش ها بتوانیم ظرفیت ترانزیت کشور را به 50 میلیون تن برسانیم.

افندی زاده با بیان اینکه پایانه ریلی سرخس، بندعبارس، رازی و بندرامام خمینی فعالترین پایانه های مرزی ریلی هستند، گفت: با توجه به قانون برنامه پنجم باید تاپایان امسال مجموع ترانزیت کشور به 12 میلیون تن برسد که با افزایش مسیرهای ترانزیتی می توانیم به این عدد برسیم.

نماینده دولت در امر ترانزیت با بیان اینکه دراجلاس تراسیکا هم به روان سازی ترانزیت پرداخته شد، اظهار داشت: امیدواریم پروژه ریلی ایران – ترکمنستان – قزاقستان کامل شود که البته فقط بخش ترکمنستان باقیمانده تا با این خط آهن ایران به کشورهای آسیای میانه متصل شود.

  • تماس با ما

    مهندسین مشاور راهبرد تردد فردا

    تلفکس: ۰۲۱۷۷۱۳۱۳۷۸

    ساعت کاری : روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی۱۷:۳۰

    نشانی دفتر مرکزی : تهران، میدان رسالت ، ابتدای خیابان هنگام ، خیابان سهند ، پلاک ۱ ، طبقه دوم ، واحد 6

     

  • اهداف و مأموریت ها

    مأموریت شرکت:
    مأموریت ما ارائه خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در انواع پروژه های عمرانی و سایر پروژه های فنی و مهندسی است. در این راستا، افزایش توان فنی و مزیت رقابتی در خصوص پیشنهادهای شرکت برای کارفرمایان مختلف با استفاده از خدمات برتر و نوآورانه بر پایه آخرین روش ها، تئوری ها و شیوه های عملی مدنظر مدیران شرکت است.

    چشم انداز شرکت:
    چشم انداز ما تبدیل شدن به شرکت پیشرو در ارائه با کیفیت و هدفمند خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در انواع پروژه های فنی و مهندسی است.

  • RTF در یک نگاه

    مهندسین مشاور راهبرد تردد فردا فعالیت خود را بر ارائه هر چه بهتر خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در انواع پروژه های عمرانی معطوف نموده است و با بهره گیری از مدیران و کارشناسان خبره این حوزه سعی بر آن دارد تا نقش موثری در تامین خدمات فنی و مهندسی کشور ایفا کند.