صفحه اصلی » پروژه های مهندسی » ترافیک و حمل و نقل » ایمنی و مهندسی ترافیک » انجام نقشه برداری و طراحی پلان هندسی خیابان 45 متری پیروزی

کارفرما: شهرداری منطقه 13 تهران

دستگاه نظارت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 13 تهران

نوع پروژه: طراحی مهندسی

هدف پروژه :

طراحی پلان طرح هندسی خیابان پیروزی بر اساس مقطع 45 متری طرح تفصیلی

خروجی های پروژه:

1-       نقشه برداری

2-       تعیین مقطع 45 متری تیپ برای شریان پیروزی

3-       پیاده سازی طرح مقطع 45 متری خیابان پیروزی و ارائه نقشه های فاز 2 پروژه

4-       تعیین موقعیت و میزان تعریض های مورد نیاز

شرح پروژه:

خیابان پیروزی یکی از معابر شریانی درجه دو مهم شبکه معابر شرق کلان شهر تهران محسوب می شود که در وضعیت فعلی دارای مقطع 30 متری است. مطابق طرح تفصیلی، تعریض پوسته پیروزی و ارتقاء آن به پوسته 45 متری به عنوان یکی از اولویت های شهرداری تهران تعیین گردد که طراحی آن به این مشاور واگذار شد. در فرایند طراحی، همزمان با انجام نقشه برداری و تهیه نقشه 1:500 از محدوده پروژه، آماربرداری و تحلیل های ترافیکی مورد نیاز صورت پذیرفت. سپس، جزئیات مقطع 45 متری معبر پیروزی تعیین و تصویب شد و براساس آن نقشه های فاز دو معبر 45 متری طراحی و ارائه گردید. هم اکنون، عملیات عمرانی پروژه مذکور براساس طراحی این مهندسین مشاور در حال انجام می باشد.

 

  • تماس با ما

    مهندسین مشاور راهبرد تردد فردا

    تلفکس: ۰۲۱۷۷۱۳۱۳۷۸

    ساعت کاری : روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی۱۷:۳۰

    نشانی دفتر مرکزی : تهران، میدان رسالت ، ابتدای خیابان هنگام ، خیابان سهند ، پلاک ۱ ، طبقه دوم ، واحد 6

     

  • اهداف و مأموریت ها

    مأموریت شرکت:
    مأموریت ما ارائه خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در انواع پروژه های عمرانی و سایر پروژه های فنی و مهندسی است. در این راستا، افزایش توان فنی و مزیت رقابتی در خصوص پیشنهادهای شرکت برای کارفرمایان مختلف با استفاده از خدمات برتر و نوآورانه بر پایه آخرین روش ها، تئوری ها و شیوه های عملی مدنظر مدیران شرکت است.

    چشم انداز شرکت:
    چشم انداز ما تبدیل شدن به شرکت پیشرو در ارائه با کیفیت و هدفمند خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در انواع پروژه های فنی و مهندسی است.

  • RTF در یک نگاه

    مهندسین مشاور راهبرد تردد فردا فعالیت خود را بر ارائه هر چه بهتر خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در انواع پروژه های عمرانی معطوف نموده است و با بهره گیری از مدیران و کارشناسان خبره این حوزه سعی بر آن دارد تا نقش موثری در تامین خدمات فنی و مهندسی کشور ایفا کند.